Çetinkaya Pano olarak temel ilkemiz,; Müşteri Memnuniyeti‘nin sürekliliğini sağlayacak kalitede hizmet ve ürünler sunmaktır.
Yasal ve Müşteri şartları bilinci ile çıktığımız bu yolda;
• Sektöründe kalitesinden ödün vermeden müşteri beklentilerini en üst seviyede karşılamak,
• Kalite yönetim şartlarına uyum sağlamak,
• Kalite yönetim standartlarının gereklerini yerine getirecek şekilde dökümante etmek ve sürekli iyileştirmek,
• İş süreçlerimizi değerlendirerek, performansımızı geliştirecek yaklaşımları belirlemek,
• Resmi ve yasal gerekliliklere uyum sağlamak adına, kalite yönetim sistemimizi sürekli geliştirmek ve standartlar gerekliliklerinin devamını sağlamak,
• Üretimimizde teknolojik gelişmeleri yakından takip ederel uygulamak ve böylece ürün kalitesini yükseltmek başlıca hedef ve politikalarımızdır.
Çetinkaya Pano olarak;
Etik değerlerimiz ve davranış kurallarımız dahilinde tüm paydaşlarımızla yakın bir ilişki sürdürürüz. Etkili bir tedarikçi geliştirme programı sayesinde, istikrarlı bir şekilde yüksek düzeyde hizmet ve ürün aldığımızdan emin oluruz.
Zamanında ve doğru miktarda kaliteli ürün teslim etmenin hem harici hem de dahili olarak etkili iletişim ve uygun bir planlama metodolojisi ile gerçekleşebileceğine inanırız.
Teknolojik gelişmeleri ve yeni müşteri taleplerini en üst seviyede karşılayabilmek için bir Ar-Ge merkezimiz ve en gelişmiş teknolojiye sahip tesislerimizden faydalanırız.
Çalışanlarımızı, ziyaretçilerimizi ve toplumu güvende tutmaya yardımcı kurallar ve prosedürlerle şekillenmiş “0 Tolerans” adını verdiğimiz sağlık ve güvenlik inisiyatifini uygularız.
Yıllık olarak Kalite Yönetim Sistemimizin etkinliğini değerlendirmek üzere Yönetim Gözden Geçirme toplantıları düzenler ve gerektiğinde revize ederiz.